این قوانین شامل محصولات رایگان نمیباشد. و پی فایل هم متعاقبا مسئولیتی در قبال محصولات رایگان ندارد. تعهد سایت فقط در قبال محصولات قابل فروش است.

 

قوانین خرید از پی فایل

  • خریدار محصول به هیچ وجه حق انتشار و سواستفاده از محصولات پی فایل را ندارد.
  • پی فایل هیچ گونه مسئولیتی نسبت به امنیت سایت شما ندارد و امنیت سایت با کاربر میباشد.
  • کلیه محصولات غیر رایگان قبلا تست شده و پی فایل هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم نصب بر روی هاست های ضعیف، رایگان یا لوکال را ندارد.
  • پی فایل هیچگونه مسئولیتی در قبال قالب و افزونه های رایگان ندارد. در صورت درخواست نصب و یرایش و… با هزینه انجام میشود.
  • امکان تغییر کپی رایت پی فایل  در محصولات وجود دارد ولی حق فروش محصول وجود ندارد.
  • کلیه محصولات فروشی این سایت (بجز رایگان) فقط باید روی یک دامنه استفاده شوند.
  • پشتیبانی کلیه محصولات از طریق تیکت انجام میشود و حد اکثر تا 48 ساعت تیکت ها بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
  • برای سوالات قبل خرید از قسمت دیدگاه ها محصول و یا چت تلگرام میتوانید استفاده نمایید. همچنین سوالات متداول را میتوانید بررسی نمایید.
  • حتما قبل از خرید محصول سوالات خود را در مورد محصول و امکانات از فروشنده بپرسید. در غیر این صورت بعد از خرید مشکل نداشتن امکانات برعهده خریدار است. همچنین قبل از خرید حتما دمو را چک کنید و متعاقبا پی فایل موظف به تحویل سایت همانند دمو میباشد.
  • پی فایل متعهد میگردد که در صورت بروز مشکلاتی از قبیل تحویل محصول به جای محصول معرفی شده در صفحه خرید، مشکلات فنی غیر قابل حل ، ناقص بودن محصول تحویل داده شده ، عدم پشتیبانی در عرض 48 ساعت روز کاری مبلغ خریداری شده را به حساب خریدار عودت دهد.
  • پس از نصب و تحویل قالب, خرابی یا مشکلات ایجاد شده بر عهده خریدار میباشد. و رفع مشکلات و شخصی سازی با هزینه جداگانه انجام میشود.
  • سرویس گوگل مپ برای دامنه ایرانی توسط گوگل تحریم شده است و همچنین تهیه API نقشه گوگل نیز همانند قبل رایگان نمیباشد. قبل از خرید قالب هایی که با این سرویس کار میکنند بخصوص قالب های دایرکتوری حتما به این مورد دقت فرمایید.
  • نصب قالب توسط پشتیبانی فقط برروی هاست های سی پنل و دایرکت ادمین انجام خواهد شد.
  • بعد از نصب، تا ارائه بروز رسانی قالب توسط پشتیبانی، به هیج عنوان قالب و پلاگین ها اختصاصی قالب را بروزرسانی نکنید، بعد از بروزرسانی و خرابی احتمالی قالب، مسئولیتی متوجه پشتیبانی نخواهد بود.
  • لطفا قبل از ارسال تیکت پشتیبانی، دموی محصول را بررسی کنید و چنانچه مشکل در دمو منتشر شده هم وجود داشت درخواست پشتیبانی نمایید.
  • حتما بعد از نصب، قالب را بدقت بررسی کنید و چنانچه مشکلی در قالب مشاهده کردید با پشتیبانی درمیان بگذارید، قالب هایی که ویرایش شده باشند و پلاگین های متفرقه روی قالب نصب شده باشد، شامل پشتیبانی نخواهد شد.